5 06 2008

BKM Mutfak: Çok güzel hareketler bunlar

İlk defa geçen hafta çarşamba gecesi izlemiştim. Belkide ilk defa o zaman yayına başlamıştır tam bilemiyorum. Geçen hafta çok gülmüştüm, bu hafta ise gülmekten uyuyamadım. Karnım, bacaklarım, göğsüm falan ağrıdı artık. BKM Mutfak ekibi "Çok güzel hareketler bunlar" isimli gösterisiyle harika eğlendiriyor. Çok samimiler, çok başarılılar. Başlarındaki adamı pek sevmesem de, saygı gösterilecek insanlara daima saygı göstermişimdir. Bundan sonra her çarşamba gecesi 22.45'de kanal d'de deşarj olma vakti. Mutlaka izleyin. Skeçler harika. Özellikle Yılmaz Erdoğan'ın teyze oğlu olan hani şu cem yılmazla birlikte doritos reklamlarında kımıl kımıl kelamını eden kişi -adını unuttum- döktürüyor. Kaçırmayın haftaya..


7 yorum:

  1. nasıl bi adamsın olm yazdıgın bişeye de katılttıttıttıttırma.doğru yazdım. =)

    YanıtlaSil
  2. uzun bir sürecin meyvesi bkm mutfak. dün seyrettiğim bölüm gayet güzeldi. bi de şu baba rolündeki içlikle gezen eleman bana beyazı anımsattı tip olarak.

    YanıtlaSil
  3. sen de yaz da sana da katılalım çakma romalı :)

    **

    amma çok de da kullandım yahu..

    YanıtlaSil
  4. çakma ha?
    yazdım bunu =)

    YanıtlaSil
  5. Bir Demet Tiyatro hastası olarak bu programı sabırsızlıkla bekliyordum fakat geçen çarşamba kaçırmıştım.dün izleme fırsatım oldu. çocuğun babası rolündeki eleman da baya bir güldürdü beni.

    gerçekten başarılı bir program.zaten Yılmaz Erdoğan'dan da bu beklenirdi.

    YanıtlaSil
  6. Bende dün gece rastladım bi 15-20 dk izledim, gerçekten çok güzeldi..
    yaz geldi, okul bitiyor artık bundan sora hep izlerim inş..

    YanıtlaSil
  7. gecenlerde tesadüf olarak bi izledim..normalde pek fazla TV izlemeyen biri olarak gercekten iyi bi tesadüf oldu bu...
    ´


    yilmaz erdogan'in yaptigi islerin basarisi zaten ortada ( her ne kadar düsüncelerine katilamasamda --> bakis acisi farkindan dolayi)

    YanıtlaSil